Ştiri

Viziune total schimbată în marketingul clubului

 27.08.2010, 12:25

Noile bilete de acces la meciurile FC Bihor vor putea fi găsite la sediul clubului de pe strada Iosif Vulcan, la stadion şi la Lotus Center, purtându-se discuţii şi pentru deschiderea a două noi puncte de vânzare, pe Corso şi în Piaţa Magnoliei.

Preţul unui bilet este de 10 lei. Ele vor fi branduite şi personalizate pentru fiecare meci, dar nu vor fi alocate locurilor din tribune decât din returul campionatului.

Potrivit declaraţiilor noului directorului de marketing al FC Bihor, Andrei Bondor, de acum se va pune accent mai mult pe noile abonamente, considerate "dovezi de loialitate" faţă de club. Acestea vor fi vândute la preţul de 200 de lei pe sezon, ele purtând elementele de identificare (tribună, rând, loc).

În plus, prin abonamente se garantează posesorului că va avea acelaşi loc pe durata campionatului (astfel încât colegii, prietenii sau familiile se pot asigura că vor sta împreună tot timpul, formând adevărate "comunităţi"), ele sunt transmisibile, iar posesorii lor vor face obiectul mai multor campanii de marketing.

"Surpriza neplăcută pentru unii e că loja principală nu va mai fi a VIP-urilor formale ale oraşului, ci ale sponsorilor. Ei vor beneficia de cele mai bune locuri de pe stadion, vor avea scaune personalizate şi servicii de catering. VIP pentru mine e cel care a contribuit şi şi-a cumpărat scaunul de VIP, nu cel care, dintr-o poziţie publică, gestionează de fapt banii noştri", a explicat Bondor noua filozofie a clubului. Scaunele VIP costă 1.000 de euro pe sezon.

Noul director de marketing a mai gândit trei pachete de servicii de reclamă destinate sponsorilor: gold (25.000 de euro), silver (12.000 de euro) şi bronz (5.000 de euro). "Pornim deja cu 40 de firme în curs de contractare", a anunţat Bondor, care a spus că practic activităţile de marketing vor fi finanţate din încasările pe care chiar ele le aduc, deci din veniturile proprii ale clubului, nu din banii publici sau ai finanţatorului Marius Vizer.

Pe stadion vor avea acces gratuit copiii până în 14 ani, femeile, pensionarii şi persoanele cu handicap. Partidele de acasă vor deveni evenimente-spectacol, cu o pronunţată tuşă socială. "Vom face o campanie de marketing agresivă, fiindcă dorim să motivăm oamenii să vină la meciuri", a spus omul de afaceri.

Andrei Bondor a spus că la stadion vor fi organizate, înaintea meciurilor, cu o oră înainte de fluierul de start, meciuri de fotbal între copii, reprezentative al liceelor, antrenamente cu antrenori ai FC Bihor, demonstraţii sportive sau concerte, iar în incinta stadionului vor fi amenajate locuri de alimentaţie publică şi de joacă pentru copii, scopul fiind atragerea familiilor la meciuri, şi nu doar a bărbaţilor.

Suporterii vor primi la intrarea în arenă tricouri, şepci, pelerine de ploaie şi fulare. Iar în afara competiţiilor sportivii clubul se va implica în acţiuni sociale, precum vizite în judeţ, la cămine de bătrâni sau de copii, donaţii, o zi a porţilor deschise, întâlniri de toate felurile cu suporterii.